Dienstag, 2. Oktober 2012

Alpine green

Last Sunday, Melli and I visited Melinda in Essen. We went to the Limbecker Platz and Primark, because they were open for business. But I didn't bought anything, so here's just a picture of my bubble tea :D

Hibiscus milk with mango bobas :3
 
 
And I want to show you a photo from the back of my head, because my mum dyed my hair again yesterday. I think, Alpine Green will always be my favourite colour *O*
 
 
Sorry for unstraightened hair! Looks a bit messy.
 
What is your favourite colour, when you dye your hair? 
 
Thanks for reading,
Anni♥ 

Kommentare:

  1. Bin gespannt auf die Frisur "in Aktion" xD Wenn du weißt was ich meine ^_^

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jaha, ich weiß, was du meinst xD Auf Fotos ist halt meist das dumme, dass man nicht die Rückseite fotografiert :D

      Löschen
  2. i love bubble tea and i love your hair :) i want mine blue again :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you :) Blue is a great colour! My best friend has partially blue coloured hair :3

      Löschen
  3. WOw, das Blau/ Grün ist sehr schööön! Ich mag ja gerne rosa Haare aber ich habe mich dann doch für den Alltag für rot-orange entschieden und seitdem trage ich die Farbe auch sehr gerne! GLG

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke sehr <3 Rot-orange ist wirklich alltagstauglicher, aber rosa ist auch eine wunderbare Farbe *__*

      Löschen